Obchodní informace – Doprava zboží
Dodací doby
Dodací doby se vždy odvíjí od skladové dostupnosti produktu. Skladovou dostupnost zjistíte na kartě produktu.
- dobírkou (DPD, GLS, Česká Pošta, TopTrans) = následující pracovní den od předání zásilky naší firmou dopravci (drtivá většina takovýchto zásilek je do 2 pracovních dnů doručena po celé ČR).
- při platbě proforma fakturou (DPD, GLS, Česká Pošta, TopTrans) = záleží na datumu a čase připsání Vaší platby na náš účet poté následující pracovní den od předání zásilky naší firmou dopravci (drtivá většina takovýchto zásilek je do 7 pracovních dnů doručena po celé ČR).
- osobní odběr v místě provozovny v Brně = vždy je nutno vyčkat na informaci, že zboží je již připraveno k odběru a je možno si jej vyzvednout. Prosíme, nechoďte si zboží automaticky vyzvednout bez předchozí elektronické objednávky a následném obdržení potvrzení, že je pro Vás zboží na naší provozovně připraveno k odběru. Předejdete tím případným nepříjemnostem. Děkujeme.
Podrobné informace o způsobech dopravy
Níže přinášíme přesnější popis odpovídajícího způsobu dopravy dle druhu:
Česká Pošta
- Expedice balíků do ruky a balíků na poštu České pošty probíhá ve všední dny cca. v 10:00.
- Doručení balíků probíhá následující pracovní den po expedici.
- Bohužel naše firma nemůže zařídit, aby se k Vám rozvoz dostal v určený čas.
- Není tedy možno si čas stanovit. Stejně tak telefonický kontakt od zaměstnanců České pošty je velmi ojedinělou záležitostí. Proto je třeba vyčkat rozvozu na uvedené dodací adrese. Bližší informace můžete zjistit telefonicky na Vaší poště.
- V případě, že nebudete na místě zastižen(a), bude Vám zanecháno oznámení o uložení zásilky na Vaší pošte, kde je posléze nutno si zásilku vyzvednout (dle pracovní doby pošty v místě určení).
- Občas se bohužel stane, že oznámení není z nějakého důvodu zanecháno (bližší informace proč se tak v konkrétním případě nestalo, jistě podá pošta v míste Vašeho bydliště) a v takovém případě je zásilka taktéž uložena na poště.
- Prosím pozor, pokud jste tedy následující den po našem upozornění o expedici zboží neobdrželi zásilku a ani nenajdete oznámení o uložení je zásilka na 90% uložena na Vaší poště. V takovém případě se prosím na poštu bez váhání obraťte.
- Pokud si zásilku na poště nevyzvednete do 7mi dnů, bude zásilka označena jako nevyzvednutá a vrácena zpět na naši adresu.
DPD, GLS, Toptrans
- Expedice balíků u kterých si naši zákazníci zvolili způsob dopravy DPD, GLS probíhá ve všední dny zpravidla od 14:00 do 15:00.
- Doručení balíků probíhá následující pracovní den po expedici.
- Doručování probíhá ve všední dny přibližně v časech 7:00-18:00. Tento čas se liší v jednotlivých lokalitách.
- Bohužel prodejce nemůže zařídit aby se k Vám rozvoz dostal v přesný čas.
- Na depu je možno si vyžádat telefonický kontakt na řidiče a s tím se pak dohodnout na místě a čase předání.
- V případě, že nebudete na místě zastižen(a), bude Vám zanecháno oznámení o uložení zásilky na nejbližším depu. Na tomto oznámení bude uveden telefonický kontakt na který se obrátit ohledně dohodnutí času opakovaného pokusu o doručení zásilky.
- Pokud se však s dopravcem nedohodnete na termínu dalšího doručení do 7mi dnů, bude zásilka označena jako nevyzvednutá a vrácena zpět na naši adresu.
Doručení balíku
- řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti
- zásilku vám standardně doručíme v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení vám zanecháme oznámení a balík se pokusíme doručit ještě jednou následující pracovní den
- hmotnost balíku je omezena do 30 kg
- v určitých lokalitách ČR nabízíme i večerní doručení v rozmezí 17–21 hodin (seznam lokalit naleznete na webových stránkách jednotlivých spedicí)
- zásilku vám doručíme následující pracovní den po jejím převzetí od odesilatele
- cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce www.dpd.cz nebo https://gls-group.eu/CZ/cs/home po zadání jejího čísla
Převzetí a reklamace
- Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.
- Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.